Main Job Tasks and Responsibilities
(-) Respond promptly to customer inquiries via Chat, telephone, email, and face to face for after sales
(-) Testing phone
(-) Handle and resolve customer complaints
(-) Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
(-) Provide pricing and delivery information
(-) Perform customer verifications
(-) Process orders, forms, applications and requests
(-) Record details of inquiries, comments and complaints
(-) Record details of actions taken
(-) Daily reporting to manager
(-) Communicate and coordinate with internal departments
(-) Provide feedback on the efficiency of the customer service process
Requirements:
Experienced and understand about Smartphone
Passionate about Smartphone and Online business
High Proficiency in Chatting & Communication skill
Able to deliver Results under Pressure
Proficient in Computer Skills including Microsoft Office
Company Name | PT LAKU6 INDONESIA |
Description | Website: www.laku6.com
Tujuan Laku6.com adalah untuk mewujudkan Pembelian \ Penjualan Hp Second yang Aman dan Sederhana Kami yakin bahwa membeli dan menjual Hp serta gadget seharusnya aman dan simpel dengan patokan yang jelas. Oleh karena itu kami memulai Laku6.com dengan menyediakan informasi yang paling akurat dan terkini dalam hal Harga Hp Second jadi Anda akan selalu mengetahui harga yang tepat saat ingin menjual gadget Anda ataupun mengetahui harga saat ingin membeli gadget. Blog kami juga secara rutin membagikan saran cara menguji perangkat Anda dan terkadang juga memberikan tips tentang cara memaksimalkan smartphone Anda. Tujuan kami adalah membantu Anda menemukan hp second yang tepat dengan harga yang sesuai dan mendapatkan pengalaman terbaik. |
Industry | Retail Merchandise |
Job type | Full Time |
Salary Range | RP3000000 RP5000000 |
Application Deadline | 03/31/2017 |